Kontaktinformasjon
LANDSYN AS

Adresse
: Hagen 39, 2150 Årnes

Telefon: (+47) 63 91 86 74
Mobil: (+47) 924 45 750

post@landsyn.no
Kontaktskjema

*
*
Bestillingsinformasjon

Bestilling av reise

Du kan bestille din reise med å sende oss i Landsyn en email på post@landsyn.no. Du kan også ringe oss på telefon 63 91 86 74.

Bestilling må alltid være skriftlig.

Vi har ingen bestillingsgebyr.

Når du bestiller en tur hos oss, vil du motta en bekreftelse på at turen er bestilt.

Innen en uke fra bestillingen får du en bestillingsbekreftelse og giro for betaling.

Hvis giro ikke blir betalt innen betalingsfristen, reserverer vi oss retten til å avbestille turen.

En bestilling blir bindende når du har godkjent vårt tilbud skriftlig.

Når du har mottatt reisedokumentene ønsker vi at du kontrollerer at all informasjon stemmer overens med din bestilling. Hvis det er noen feil eller mangel i bestillingen så kontakt oss snarest via telefon eller e-mail


Betaling av reisen

Etter bestilling sender vi ut 2 fakturer. 1 for depositum og 1 for restbeløp. Depositum er nok. 1000. pr person. Restbeløpet betales senest 30 dager før avreise. Ved bookinger mindre en 30 dager før avreise, betales hele reisens pris omgående etter booking.

Se våre avbestillingsregler!

Ved bestilling online hjemmesiden:

Noen av våres utflukter kan bestilles on-line her på hjemmesiden. For disse reisene betyr det at du direkte får vite aktuell pris og om det er ledige plasser.

Landsyn's avbestillingsregler

Vennligst les disse avbestillingsreglene før booking med Landsyn.

Bestilling gjennom Landsyn.

Når du bestiller en tur hos oss, vil du motta en bekreftelse på at turen er bestilt. Innen en uke fra bestillingen får du tilsendt reisedokumenter med et bookingnummer, ankoms sted, varighet og giro til betaling av depositum.

Ved bestilling tidligere enn 30 dager før avreise innbetales et depositum på kr.1.000.- per. person.

Restbeløpet betales senest 30 dager før avreise. Om restbeløpet ikke betales innen forfallsdato kan reisen betraktes som avbestilt.


Ved bestilling innen 30 dager før avreise skal hele reisens beløp betales i forbindelse med bestilling. Påmeldingen er bindende for den reisende når depositum er betalt.

Avbestilling av en bestilling kan kun skje skriftlig via brev, fax eller e-post

Den reisende kan avbestille reisen før avreise etter følgende regler:

  • Senest 60 dager før avreise refunderes depositum minus et ekspedisjonsgebyr på kr 500.pr. person.
  • Avbestilling 30 dager før avreise gir full refusjon minus deposium.
  • Avbestilling 30 -17dager 60%refusjon, minus deposium.
  • Avbestilling 16 -0 dager ingen refusjon
  • Flybilletter refunderes ikke og endring av navn kostra fra nok. 750.

Enhver avbestilling mindre enn 16 dager før avreise, gir ikke refusjon, og reisen må betales fult ut.

Dette gjelder også hvis den reisende ikke møter ved avgang eller mangler de nødvendige papirene for å delta på reisen.

Disse avbestillingsreglene gjelder ikke grupper, der gjelder andre regler.

Refusjon gjelder ikke flybilletter.


Sikkerhet

Reiseforsikring og avbestillingforsikring er ikke inkludert i prisen. Vi anbefaler alle våre reisende å ha en slik forsikring. Sikkerhet og komfort for våre kunder er vårt hovedmål.


Passasjerer med spesielle behov

Hvis du har spesielle behov, eller ting som er nødvendig for ditt opphold, må du informere Landsyn så fort som mulig. Vi forsøker å oppfylle våre kunders ønsker så langt det lar seg gjøre.


Ansvar

Landsyn reserverer seg retten til å endre reiserute eller tidstabell, hvis dette er nødvendig i forhold til uakseptabelt vær- og veiforhold.

Vi tar ikke ansvar for utgifter eller tap i forbindelse med forsinkelser/endringer av flyavganger, skader, ødeleggelser på grunn av uaktsomhet, brann, krig eller andre uforusette hendelser.

Plasser kan ikke garanteres uten at bestillingen gjøres senest 5 dager i forveien.

Den estimerte varigheten for turene er standard varighet, men kan variere noe i forhold til vei og værforhold. Punktlighet er nøkkelen i Landsyn, men dessverre kan forsinkelser forekomme.

Landsyn er ikke ansvarlig for eventuelle tap våre passasjerer møter i forhold til forsinkelser, uansett om tapet er direkte eller indirekte.


Kommentarer og klage

Vårt firma vil gjerne ha tilbakemelding om turene våre, har du kommentarer eller ting vi kan gjøre bedre, vær snill å sende oss noen ord. Hvis du av en eller annen grunn ikke er fornøyd med turen eller vår service, kontakt oss så fort som mulig etter turen. Klager for feil og mangler på turen skal skje skriftlig, via brev, fax eller e-post.

Klagefrist er 3 uker etter at turen avsluttes. Du kan enten:

> Sende en mail til: Landsyn.

> Skrive et brev til: Landsyn, Hagen 39. 2150 Årnes, Norge - Fax 63907057.

Takk for at du leste gjennom våre betingelser, vi ønsker deg velkommen til en av våre reiser.

Er det noe du lurer på, ring oss på tlf.: ( 0047)63918674 -92445750


Reisegarantifondet RGF.no
Landsyn er medlem av RGF.